الثلاثاء، 22 مايو 2012

حبيبتى لا تحزنى ....رسالة مساندة لمن نحب ان اجتازوا فى الالم

لما بنكون متضايقين بنبقى محتاجين حد يقولنا اناهنا
جنبك
انت مش لوحدك
ولانى بحب اكتب دايما رومانسى
كتبت رسالة لحبيبة متالمة
يمكن كلماتها بسيطة
لكن حسيت انى لازم الفت انتباه كل شخص بيحب حد انه يفهمه انه جنبه
ومشلازم يكون رجل وانثى
لكن لطبيعة ما احب ان اكتب كتبتها كدة
اتمنى اكون وصلت رسالة صغيرة حسيت انها لازم تتفهم



جميلتى وصغيرتى
رفيقتى وحبيبتى
اشعر بك كما تشعر الام بجنينها
وملتصق بك كما يلتصق الراس بالجسد
لستى وحيدة
انا معك
امسك يدك
ااسمع اناتك
امسح دمعاتك
احمل المك


انا بجوارك
اقويكى
اداويكى
احميكى
من نظراتهم
من مؤامراتهم
من مخططاتهم
من تلميحاتهم


انا لك وانتى منى
انا راسك وانتى جسمى
انا عقلك وانتى قلبى

التفتى واعلمى
انى لك يا توامى
وانا بجوارك
فلن تتالمى
وانا وطنك وانتى ملهمى
لاتخافى
فحبيبك تعهد ان يحميكى
لاتتالمى
فحبه بلسم يداويكى
لا تتوهمى
انك وحدك بلا رفيق
فانا حبيبك
وساعمل كل ما فى وسعى
لاسعدك وابهجك
ولن ارضى ابدا بغيرك
ان تكن رفيقتى وشريكتى

هناك تعليق واحد: